marți, 7 octombrie 2014

Sanatate, ca-i mai buna decat toate!

  E dimineata...o raza de soare se incapataneaza sa treaca prin faldurile draperiei si imi mangaie ochii, pe care-i deschid si zambesc:) Azi e o zi speciala pentru mine, am organizat petrecerea pentru cei doi copii, nascuti in aceiasi luna, la diferenta de 4 zile si 7 ani! Imi trec prin cap muuulte ganduri si emotiile parca ma coplesesc! Imi stabilesc un "plan de atac" - trebuie sa iau torturile, sa pregatesc tinutele copiilor, sa caut cd-urile cu muzica potrivita pentru un asemenea eveniment..si cate si mai cate obiective am de indeplinit....Cred ca inca 5 minute de somn mi-ar face bine...
  - Maaaami, trezeste-teeeeee, astazi ne sarbatoresti ziua de nastere! Tie iti mai arde de somn la ora astaaaa??? -  se aude o voce frumoasa de copil si ...s-a cam zis cu somnul meu! Ma prefac, usor mirata, ca nu inteleg a cui e ziua, si mi se da replica:
   - A fost ziua mea, am implinit 8 ani!Maine e ziua lui Teo, face un an, ai uitat???Mai bine nu te mai preface ca ai uitat si da-ne cadourile, te rugaaaaam!
   Chicotesc si scot darurile pentru micuti din locul unde erau bine dosite de multe zile:) Se aud rasete, aplauze si muuulte onomatopee tipice copiilor fericiti! 
  Ma gandesc atunci ca ar fi bine sa pot opri  in loc timpul, sa ma bucur cat mai mult de momentele astea....Suntem impliniti, fericiti, si, mai ales, suntem cu totii sanatosi si ne putem bucura de toate lucrurile simple ce ne presara viata!


     Sanatatea este bunul cel mai de pret pe lumea asta, insa, de cele mai multe ori, ne dam seama de acest lucru atunci cand boala apare, cand ne simtim neputinciosi in fata ei! Sanatatea ne pare atunci telul cel mai important, si ne facem procese de constiinta ca nu am putut sa-i acordam atentia necesara si nu am fost mai responsabili...
     Avem la indemana multe produse naturale care ne  sunt un aliat de nadejde in lupta cu bolile, si trebuie sa constientizam acest lucru!Spre exemplu, de curand toata familia mea a contactat o viroza. Nu stiu nici acum sursa acesteia (cresa frecventata de mezina sau scoala la care invata flacaul), insa un lucru este cert - cu ajutorul produselor naturale de la Himalaya Herbal Healthcare  starea noastra s-a ameliorat considerabil, nu am facut nici unul dintre noi vreo complicatie si am trecut cu bine peste aceasta problema de sanatate! Am folosit Septilin (tablete pentru adulti si sirop pentru copii) , un imunomodulator natural ce previne si trateaza infectiile respiratorii bacteriene, dar si gripa si alte viroze respiratorii, Koflet pentru adulti si pentru copii , plus Decongestionantul nazal

   Aceste  produse sunt eficiente si vi le recomand atat in scop preventiv, cat si ca tratament, mai ales ca sezonul rece aduce cu el tot felul de bacterii si virusi nemilosi! 
   In incheiere va doresc multa sanatate, ca-i mai buna decat toate! 

   Va incurajez sa lasati un comentariu la acest articol, pentru ca puteti castiga un voucher de 50 de euro, cu care veti putea comanda orice produse va doriti de pe http://www.hboutique.ro/ .

2 comentarii:

  1. Asa este draga Roxana , copiii sunt un cadou de neprețuit de care trebuie sa avem mare grija !! Dar , din păcate și fetita mea de 9 ani a fost " lovita " în zilele acestea de o răceală , care a " umblat " nestingherita la scoală . Si cum sunt o mama care reactioneza imediat , m-am agățat de colacul de salvare , de produsele naturale de la Himalaya Herbal Healthcare pe care le folosesc fără nici o ezitare de când Ramona era mititica . Ma bucur ca ii fac foarte bune și ma mai bucur ca sunt produse de la Himalaia pe care la folosim și noi , mami și tati . Si închei cu titlul articolului tău : "Sănătate , ca-i mai buna decât toate !! "

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, copii veseli! Sa aveti parte de o viata plina de sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere