joi, 9 octombrie 2014

QuickMobile aduce iPhone 6 in Romania

    Recunosc, nu am un telefon scump, insa mi-as dori unul! Nu pentru a fi in ton cu noile trenduri ,l-as vrea pentru performanta acestuia!  Si cum nimic nu ma impiedica sa visez, un iPhone 6 mi-as dori! Si, pentru ca nu imi permit sa mi-l cumpar, il pot castiga!Am participat pe blogul lui  Cristi la un super-concurs si pot castiga telefonul mult-visat! Cum mecanismul de desemnare se bazeaza pe o tragere la sorti, numai Sfantul Noroc  e cel care isi pune amprenta aici! Astazi este ultima  zi in care puteti participa si voi la concurs, deci...mult noroc va doresc!

   IPhone 6 este adus in Romania de  QuickMobile, trendsetter IT&C in Romania, tara noastra fiind  astfel prezenta pe harta lansarilor mondiale ale acestui super-telefon! Un avantaj ale faptului ca iPhone 6 este adus de QuickMobile este acela ca, o data comandat, astepti cumintel curierul sa iti aduca minunatia, si nu stai la ditamai coada, asa cum au facut doritorii din Londra sau NewYork!  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu