joi, 9 octombrie 2014

Am doar 18 ani....

     "Am doar 18 ani/Sunt nebuna(a), iubesc si nu am bani./Nimeni nu imi sta in drum/Am soseaua mea doar cu-n singur sens/ Ma va duce undeva!"... Versurile acestea mi-au venit in minte citind cerintele probei nr. 2 din SuperBlog 2014 si, ascultand melodia ce ma inspira, purced la creionarea  unui articol pentru a participa la competitia mentionata:) 




     Daca as avea 18 ani si as primi cadou o masina de ultima generatie, asa cum este noul AYGO  de la Toyota, as fi incantata, fericita, chiar mandra, m-as simti libera si stapana pe mine, mai ales daca as fi lasata sa o personalizez dupa bunul plac! As alege personalizarea X-wave, care satisface si cele mai mari mofturi ale unui sofer ca mine! Avand in vedere ca aceasta masina este creata special pentru tinerii din mediul urban, sunt sigura ca va fi o incantare sa conduc o asemenea minunatie!


    In primul rand, i-as pune masinutei un nume (asa se cuvine sa fac!), si probabil i-as spune  "Zambilica", un apelativ dragalas pentru o masina deosebita. Cred ca in prima noapte as dormi in masina, pentru ca am auzit de la soferi vechi ca asa se face "botezul" unei masini noi, asa te atasezi si te  imprietenesti cu ea si-i arati cat de mult inseamna pentru tine! As asculta in surdina melodia "Sleeping in my car" de la Roxette si as canta, fericita ca am masina mea! 

    In mod obligatoriu i-as face rodajul cu un drum (cel putin!) pana la mare, si...visez la un rasarit de soare admirat din masinuta mea parcata pe plaja dintre Saturn si Venus, locul meu de suflet! 
   Din cand in cand, as sta sa o admir....si ma incanta designul ei inteligent, atat cel interior, cat si cel exterior, ornamentele pentru schimbatorul de viteze si gurile de aerisire, consola centrala, dar si volanul imbracat in piele, cu comenzi vocale! In plus, consumul redus de combustibil si emisiile de CO2 reduse fac din Zambilica mea un prieten de nadejde pe orice drum! 
  Si, daca ar fi sa fac nebunesc...as organiza o seara de karaoke in masinuta mea! Mi-as lua doua bune prietene care sunt la fel de nebune ca mine dupa muzica!Ar iesi o petrecere de pomina, pe care nu am uita-o pana la 100 de ani! Sloganul "Go Fun Youself" al masinutei mele AYGO ar fi atat de potrivit pentru momentele acestea, in care distractia, muzica si voia-buna sunt cele care imi indruma pasii si drumurile...

   Da, stiu, uneori visez prea mult, dar..ce sa fac, e "defect de fabricatie"...Mai bine va mai cant ceva : "Visele mele se implinesc /Cand bat din palme sau cand clipesc!" :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu