marți, 14 octombrie 2014

Ce-si doresc femeile?Piele catifelata!

  A inceput o noua zi, si parca am un sentiment de "deja-vu" cand trec prin toata marea de oameni de la metrou. 
  Zaresc un scaun liber,  ma asez rapid si ascult muzica. Langa mine stau doi adolescenti indragostiti. Ea - frumoasa si delicata ca o zana din povesti, el - un flacau bine ingrijit, imbracat cu stil. Se privesc si iti zambesc, fericiti ca sunt impreuna, si nu am cum sa nu-i privesc si sa-i admir. Mana lui dreapta trece intr-o doara peste parul ei carliontat si blond, si mai apoi peste genunchii ei, atat de suav precum un fulg pluteste prin aer,  si-i mangaie pielea fina ca de bebelus. Mi-am pus atunci intrebarea - Oare cu ce s-o epila? Cu siguranta ca foloseste ceara, care exfoliaza usor pielea si-i da o frumusete aparte! 

   Din fericire pentru noi, femeile (si nu numai!), acum exista atat de multe modalitati de a ne epila La un salon de cosmetica sau acasa, avem multe optiuni - ceara de unica folosinta, ceara traditionala refolosibila, aparat de epilat sau chiar epilare definitiva. Depinde doar de optiune fiecareia dintre noi ce metoda alege si ce produse. Aparatul de ras si  crema de epilat le-am scos din ecuatie, sunt doar o solutie provizorie de a scapa de parul nedorit...
   Fara indoiala, pielea fina a unei femei e importanta atat pentru ea, pentru perceptia despre propria persoana, cat si pentru cei din jur. E atat de inestetic parul de prisos, si cu siguranta ca stirbeste din feminitatea si delicatetea oricarei exponente a sexului frumos! Nu de putine ori am vazut doamne imbracate frumos, machiate corespunzator, accesorizate sic, dar care isi etalau subtiorii neepilati! Mi-am pus atunci intrebarea - cum s-or simti bine in propria piele?

  Si am lasat la final partea care imi place enorm! Citind prima oara tema (propusa de Total Pro Beauty pentru competita SuperBlog 2014), am asociat acesteia imaginea lui Mel Gibson in memorabilul film "Ce-si doresc femeile", in scena in care se epila cu ceara si era vizibil afectat de ...durere! Totodata se mira de cate sacrificii face o femeie pentru a arata impecabil din cap pana in picioare!  Doar asa, in filme, afla si barbatii prin cate trece o femeie pentru a avea piele catifelata, numai buna de mangaiat:)) 
 
Cu prezentul articol particip la SuperBlog 2014,  Proba 4 - Daca n-ar fi existat epilarea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu