duminică, 12 octombrie 2014

COLOP Printer G7 - o stampila unica!

     E o zi de vineri obisnuita.Vin de la serviciu si alerg  pe drum, foarte grabita si totodata ingrijorata ca nu ajung la timp sa imi iau puiul cel mic de la cresa. Pana sa ajung la destinatie, imi amintesc deodata ca trebuie neaparat sa ajung la Posta sa ridic un colet, si cum mai aveam 30 de minute pana se inchidea cresa, ma abat din drum. 
  Cum intru in biroul de Colete, un zgomot asurzitor ma intampina... se auzea ca si cum un ciocan imens sparge nuci, intr-un mod deranjant si foarte asurzitor. Salut  pe un ton mai inalt, ca sa fiu auzita, insa nu am avut succes. Functionara care stampila de zor avize de expeditie avea casti in urechi pentru a nu fi afectata de inaltii decibeli produsi de activitatea sa. Intr-un final ma vede si zambeste, un pic fastacita. Imi aduce coletul, semnez de primire, si, fara sa vreau, observ pe biroul ei  fotografia unui baietel tare simpatic, ce nu avea mai mult de 7 ani (am tras concluzia asta pentru ca pustiului ii lipseau vreo 3 dintisori!).Atunci s-a produs minunea si am inteles ca datorita acestei experiente va veni la mine muza...si voi avea inspiratie pentru a participa la SuperBlog 2014 - proba 3 "Povestea stampilei mele"!
    Cu entuziasm si bucurie ii povestesc doamnei  despre o stampila moderna si silentioasa, usoara si precisa -  Printer G7 de la Colop, care lasa utilizatorului optiunea de personalizare a stampilei! Astfel, sunt combinate avantajele unei stampile auto-tusante cu designul modern, rezultand o stampila unica...asa cum este fiecare utilizator al ei:)

  Se uita la mine, mirata, si-mi cere mai multe detalii, dornica de a afla amanunte despre stampile, care constituie un accesoriu important in munca ei de zi cu zi, repetitiva si invaluita intr-o rutina amaruie...Cel mai mult a incantat-o faptul ca isi poate personaliza singura stampila, folosind un software simplu, oferit online si in mod gratuit -  "ImageCardTM Designer"dar si ca respectiva stampila se poate achizitiona si in varianta Printer Microban, beneficiind astfel de protectie antibacteriana..  Norocul meu ca filmuletul de prezentare a stampilei dureaza numai 2 minute si cateva secunde si descrierea este cat se poate de succinta si totodata usor de inteles, altfel cred ca mai stateam de vorba ceva timp.... Uneori o imagine face cat 100 de cuvinte!

    Am plecat de la Posta incantata ca am putut da un sfat bun cuiva care chiar avea nevoie de  ajutor in munca sa de zi cu zi, si sper ca in curand sa vad pe biroul doamnei o stampila moderna si personalizata cu fotografia baietelui stirb:)
   Chiar daca ImageCardul se poate personaliza cu logo-uri, QR codusi, texte sau desene, cred ca fotografiile vor fi cele preferate de utilizatori. Cu siguranta ca majoritatea celor care vor folosi COLOP Printer G7 si-o vor personaliza cu fotografiile celor dragi, pentru a-i simti aproape chiar si atunci cand nu sunt impreuna:) 
  Nu stiu altii cum sunt, insa eu as avea o reala problema in a alege o singura fotografie pentru a-mi personaliza stampila...Nu as stii ce sa aleg din sutele (poate chiar miile) de fotografii ale micutilor mei...Dar cum ImageCardul se printeaza de catre fiecare utilizator, la imprimanta proprie, intr-un mod facil si la indemana oricui, probabil ca mi-as schimba saptamanal fotografia care accesorizeaza stampila mea Printer G7 !
   Mai multe detalii despre stampila  de ultima generatie prezentata, dar si despre alte stampile performante si moderne gasiti pe site www.colop.ro  dar si pe pagina de Facebook Colop Romania  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu