joi, 15 mai 2014

Himalaya Herbals cunoaste puterea naturii!

      Himalaya Herbals cunoaste puterea naturii! Voi cunoasteti produsele Himalaya Herbals?
   Eu am facut cunostinta cu acest brand acum cativa ani. Primul produs folosit a fost Liv 52, un hepatoprotector herbomineral ce poate fi utilizat in diverse afectiuni precum hepatita, ciroza, ficat gras, toxicitate (indusa de medicamente si alcool), lipsa poftei de mancare sau vezica biliara lenesa.
     Produsul mi-a fost recomandat de o farmacista foarte amabila, pentru a-mi recapata apetitul dupa o cura indelungata cu antibiotice.Eficacitatea produsului m-a convins sa il recomand si altora, care la randul lor au fost la fel de multumiti ca si mine.
    Acest supliment este diponibil in 3 variante: tablete, tablete DS ( putere dubla) si sirop. 



      Siropul este recomandat mai ales administrarii la copii, avand un gust placut. Creste posta de mancare, deci este leac pentru mofturosi, si, mai mult decat atat, datorita componentelor sale active combate parazitii intestinali.

   Ulterior, am descoperit ca Himalaya Herbals are un portofoliu bogat,ce cuprinde atat suplimente alimentare pentru adulti si copii, cosmetice naturale pentru adulti si copii, cat si creme, unguente si geluri naturale. Le puteti comanda rapid din magazinul online http://www.hboutique.ro/ .
 

    Dupa o vizita indelungata a acestui magazin online, am zabovit mai mult la sectiunea dedicata "bunatatilor" cosmetice pentru adulti. Imi face cu ochiul un produs de care am nevoie pentru ingrijirea zonei sensibile din jurul ochilor, si anume Crema contur ochi (15 ml) http://www.hboutique.ro/produse/cosmetice-naturale/ingrijire-fata/tratamente/Crema-contur-ochi-310-15-ml .Datorita ingredientelor sale, aceasta crema ilumineaza pielea din jurul ochilor, detoxifiaza si previne formarea ridurilor si hraneste pielea.In plus, protejeaza zona de actiunea razelor UV. 


    Imi doresc sa incerc aceasta crema pentru ca este naturala, are un pret decent (35.5 lei) si un ambalaj atragator. Pentru ca am peste 30 de ani, crema-contur ochi este obligatorie in rutina mea zilnica de ingrijire a tenului! Si cum pielea mea este foarte sensibila (seamana cu posesoarea), cred ca mi s-ar potrivi de minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu