marți, 16 septembrie 2014

Feeling good song

    Nu pot trai fara muzica, si nu mi-e rusine sa recunosc! Sunt dependenta de muzica si orice stare sufleteasca as avea muzica e cea care reuseste sa imi aduca bucurie, emotie, sa aline tristeti adanc ascunse, sa implineasca visuri...
    Multe melodii imi dau o stare de bine, si am observat ca daca ascult dimineata o astfel de melodie, toata ziua imi este presarata cu bucurii:)
    Melodia de astazi este una aparuta relativ recent - Love never felt so good, care imbina doua voci minunate si atat de aseamanatoare -  a lui Michael Jackson (RIP) si a lui Justin Timbarlake




       Un featuring interesant, care a prins la public (dovada stau milioanele de vizualizari), cu un videoclip tare dragut si pozitiv, cu oameni care zambesc, iubesc si sunt fericiti...asa cum trebuie sa fim cu totii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu