duminică, 21 septembrie 2014

La Multi Ani, Himalaya Herbals!

   Himalaya Herbals Healthcare aniverseaza 20 de ani de ani de activitate in sprijinul sanatatii. Eforturile sale pentru imbunatatirea calitatii vietii si a sanatatii nu intarzie sa fie apreciate, dovada fiind impactul pozitiv al produselor sale! Himalaya Herbals este cunoscuta pentru produse naturiste, suplimente si cosmetice precum Koflet, Septilin, LIV 52, Herbolax, Rumalaya, si multe altele, care si-au castigat locul  pe piata datorita calitatii si pretului accesibil .
   Cu ocazia acestei aniversari am primit in dar un pachet special pentru sanatatea si ingrijirea in sezonul rece, destinat intregii mele familii. Carticica de colorat " Himy elefantelul si secretul plantelor" a fost deja rasfoita de ambii copii:) 
    Am fost incantata de aceasta surpriza si nu pot multumi mai frumos decat cu o urare - La Multi Ani, Himalaya Herbals! Si cum expresia "dar din dar se face rai" este plina de intelepciune, am daruit mamei mele un produs din cele primite, Rumalaya Gel fiind produsul preferat de mama mea:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu