marți, 19 august 2014

Campanie umanitara pentru dotarea Spitalului Grigore Alexandrescu

     De curand am fost in vacanta la mare, unde, asa cum era de asteptat, micuta mea Teodora m-a solicitat mult, pentru ca e plina de energie si curioasa nevoie-mare.Am stat de vorba cu mama unui baietel de varsta cu Teodora, care era linistit si statea cuminte...am aflat insa ca micutul avea grave probleme de sanatate, cauzate de complicatii survenite in timpul nasterii...si atunci i-am multumit lui Dumnezeu ca am copii sanatosi! 
   Sanatatea copiilor nostri e cel mai de pret Dar, si trebuie sa il apreciem! Totodata, fiecare dintre noi ar trebui sa se gandeasca la  micutii care sunt bolnavi sa le dea o mana de ajutor.


  Organizatia Salvati Copiii a demarat o campanie de strangere de fonduri pentru dotarea sectiei de neonatologie a Spitalului Grigore Alexandrescu cu un incubator performant.Poti ajuta si tu donand 10, 30 sau 100 lei. Mai multe detalii gasiti aici http://www.salvaticopiii.ro/?id2=000200070010 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu