joi, 30 aprilie 2015

Despre Uleiul de cocos de la Elemental

    Acum ceva timp am primit de la Elemental  un Ulei de cocos BIO si un ulei de broccoli BIO, pentru a le testa si a-mi impartasi parerea sincera despre aceste produse.

  Daca despre uleiul de cocos citisem multe lucruri, recunosc, un pic rusinata, ca nu stiam ca uleiul de broccoli se foloseste in cosmetica...
  Uleiul de cocos  mi-a fost de folos pe portiunile unde pielea era uscata si descuamata, a reusit sa imi hidrateze foarte bine pielea si sa o ajute sa isi recapete prospetimea! Imi place ca se absoarbe foarte bine si repede in piele, si mirosul este unul fin.
  Uleiul de broccoli l-am folosit in special pentru disciplinarea buclelor rebele, in loc spuma de par sau gel, si prefer acest ulei pentru ca nu imi usuca mai tare firele de par care si asa sunt lipsite de stralucire de la Mama Natura!
  Va recomand aceste produse cosmetice BIO, pentru ca au avantajul a fi naturale si pe deasupra au un pret foarte accesibil! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu